kawan-kawan yang hebat

Sunday, April 3, 2011

:::dia berani buat,korang?:::









korang kenal x sape beliau??
dia ni teacher shida .seorang guru.Kalau x silap,dia ajar english.Video miming yang dibuat oleh Teacher Shida di youtube mendapat sambutan menggalakkan oleh banyak pihak, pendek kata, Teacher Shida sudah ada peminat sendiri dan semakin ramai meminati Teacher Shida.


dalam ramai2 peminat tu ada jugak yg mengutuk dan menghina beliau kononnya dia jadi macam tu sebab putus tunang...

Ini mungkin merupakan salah satu cara Teacher Shida mengajar student nya supaya mempunyai keyakinan diri untuk menunjukkan bakat sendiri. Lagipon ini merupakan kaedah Teacher Shida sendiri untuk mengajar anak muridnya.
korang leh ke buat mcm ni???



Kenapa erk org duk kutuk2 dia...memalukan kaum wanita la,merosakkan karier cikgu la..Macam la teacher syidah buat video klip porno yg korang nak malu2 sgt .


Oh ya,terlupa lak......... maklumlah, pmpuan2 di Malaysia ni 'sopan santun' belaka kan so bila berlaku perkara mcm ni semua penduduk di sini terasa aneh dengan perilaku beliau... Benda ni sebenarnya takde mende pun...just utk hiburan dia je.Dia buat mcm tu pun,dia still pakai tudung,ada karier tetap..

Teacher shida aku rasa lebih ok kot dari yg nak lepaskan tension dengan amik dadah,pi kelab malam,disko,...yg pi disko,siap mabuk2 org x kutuk plak erk....pelik n heran aku tgk masayarakat skrg ni.





Apa yang Teacher Shida cuba ketengahkan iaitu pembelajaran melalui hiburan, kerana budak-budak sekarang lebih terdedah kepada hiburan dan melalui video yang dibuat oleh Teacher Shida mampu untuk menambahkan minat untuk belajar so,aku memang sokong 100% teacher shida ni....tak semua orang boleh buat mcm beliau. Biar la apa org nak kata apa pun.Yang penting kita jadi diri kita dan x menyusahkan masyarakat.

p/s : kepada yg suka mengutuk beliau,buka la minda dan cuba berfikiran positive skit.Jangan jadi macam katak bawah tempurung oke!

2 12 lepak di sini:

tasnimsahaja :) said...

berani . xbran boh utube j . hahaha kna kutuk hbessss

..cik hana.. said...

hehehe
tu la masalah org kita.
suka kutuk sana sini.
kita kena mencontohi rakyat jepun
baru malaysia akan leh jadi maju.
=)