kawan-kawan yang hebat

Saturday, April 2, 2011

:::cikgu selalu tanya :::

zaman skola2 dlu,tiap2 kali bermulanya penggal baru persekolahan satu sesi berkenalan akan berlaku.Masa tu la kita akan promote diri sendiri ::.. nama saya hana,saya tinggal di sini,adikberadik sy...bla bla bla bla bla.....last sekali,cikgu akan tanya,"apa cita2 kamu?" aku pasti akan jawab nak jadi doktor.sbb??senang nak jawab utk soalan seterusnya.. "kenapa kamu nak jadi doktor?" ...mestila sbb nak rawat pesakit xkan la sbb nak bunuh org lak kan...haish cikgu ni!MyEm0.Com sampai la abis skolah menegah aku akan jawab doktor je cita2 aku..sbb x taw apa sbnrnya aku nak jadi. Nasib baik bila masuk U dah xder soalan2 rimas mcm ni.MyEm0.Com tapi sumpah,aku rindu zaman skolah dulu..zaman ketiak bau hangit.Time skolah dlu kewangan dikawal oleh menteri kewangan di rumah.Masuk U je,kena manage sndiri...masa ni la kita leh asah bakat utk jadi akauntan.Tapi aku mmg fail bab manage duit nih!nak jadi doktor pun fail! jadi cikgu lagi la fail..perangai garang mcm firaun nih ada ke student nak belajar ngan aku nnt.MyEm0.Com masuk je U,aku terpisah dengan kawan2..menyendiri.masing2 bawak haluan sndiri..ada yang x nak sambung belajar,ada yg lepas spm trus kawin,ada yg masuk matrix,ada yg pi oberci...sendiri lagi nak truskan perjuangan kat U... mula2 bimbang gak la .I am very shy and get so nervous MyEm0.Com when thinking to do something new. My only problem is i don't know how to keep a conversation going or what to talk about. I never really thought much about a lot of things, and life was just easy and went on worry-free. I wished to be more outgoing.MyEm0.Com satu je yg aku belajar masa kat U,kalau kita lambat ,kita akan di tinggalkan. zaman kat U x sama mcm zaman skolah.Kalau kat skolah cikgu akan telepon mak bapak kita kalau kita x datang.Tapi kat U,ko pergi ke x pergi kelas ke mak bapak korang x kan tawMyEm0.Com...diorang akan taw bila korang kena extend sbb repeat paper n xleh grad on time. kalau kat skola,bodoh mcm mana pun korang MyEm0.Com,fail ke x fail ke korang tetap boleh sambung skolah utk sesi baru nnt. Tapi kalau kat u,kalau korang fail,ternganga la sbb kena amik lagi subjek tu sekali lagi, silap hari bulan kena extend lagi..sampai tua la belajo!MyEm0.Com banyak yg kena korbankan time kat U...adik2 janganla ingat bila dah belajar kat U,jauh dari family kita akan rasa lagi seronok.TIDAK! walaupun kawan2 ada tapi diorang x sama ngan family kita. masa kat u jugak la pandai cintan2 nih...zaman skola dulu pi skolah ayah antar,balik lak ibu amik.so xder masa nak pi dating2...MyEm0.Combalik skolah pi mengaji,pastu tuisyen,malam tdo..so mmg x sempat a nak bercinta.Masuk U ,ada gak la masa free skit2...tapi takut gak la nak bercinta,takut parents bising...mcm mana erk leh kenal ngan mr.bf skrg ni?MyEm0.Comhuhuhu... I met mr.bf when I was 20 n now i'm 23....it almost 3 years i'm with him. before we've actually never met in person we've always just emailed and text each other. MyEm0.ComI'm surprised we've actually kept in touch all these years and it feels like I have met him because we have so much in common. We've always made plans to hang out but it has never happened.suddenly he call n want to see me MyEm0.Com...masa tu dalam kpala otak aku,perlu ke aku jumpa dia ni?x bahaya ke?? tapi alhamdulilah....dia melengkapi ciri2 lelaki idaman aku.thanks god coz send him for me.. MyEm0.Com

0 12 lepak di sini: