kawan-kawan yang hebat

Sunday, April 3, 2011

:::ciptaan kami :::




hehehehe.
hilang arah punya pasal sampai kucar kacir jiwa ptg td.
x pasal2 maher zain kena marah sama.kesian maher zain.
lalalala~~~
berdengkur dah.
makan dah.
mandi dah.
call Mr Bf dah.
n now get ready utk present tomorrow!

sblom aku present produk aku kat depan lect ngan classmates meh la aku present kat sini dulu.

hamek!










hansem x produk aku?

ni namanya air-condition with air refresher.

dalam erti kata lain aircond yg dtg sekali ngan perfume.

so kita takyah la susah nak pening nak beli perfume2 utk umah.

kelebihan produk ni :

  1. jimat kan ruang sbb ruang utk perfume didalam air cond je.x yah nak sangkut2 kat dinding dah
  2. bau lebih harum n tahan lama sbb kipas dalam air cond tu akan berpusing dan menyebarkan haruman ke seluruh ruang.
  3. boleh refill balik kalau abis sbb dia guna perfume liquid.
  4. air refresher ni boleh kontrol on and off manually.so bila kamu nak balik kg or tinggalkan umah kamu lama2 x la membazir perfume kamu kan.

sekian.terima kasih.


3 12 lepak di sini:

IFA Athirah said...

mmg confirm saya beli!hehe http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

..cik hana.. said...

btul ke ni ifa??
yess...dah dapat sorg customer...
hahahaha

Shafynnaz Roslan said...

hee...terjah kat sini...(^_^)