kawan-kawan yang hebat

Wednesday, April 13, 2011

:::contest "belog saya comel kan?":::





sgt teruja bila ada org tag utk jon contest ni.


thanks yer adik farhana!


bukan blog kamu je comel,kamu pun comel sgt2 taw...miss hana pun dah mulai jeles dengan kecomelan kamu ...hikhik..


aku tgk sume yg join contest ni pompuan je so aku nak cipta kelainan lak.


jom lelaki2 join contest!...


kalau aku tag korang x join,mmg aku bako...


hahahahahahaha...


calon2 nya..


anip


strider


virus


pssssssttttttt.....klik je kat gambo kat atas tu n baca syarat2 utk join kat page organizer.


x susah pun ok.


drpd kamu duk ngorat2 gurlz2 yg comel kat blog,baik join contest ni ...nnt gurlz2 yg comel lak pi ngorat blog kamu....hikhik..


jangan marah aa...=P



8 12 lepak di sini:

semutsengal said...

blog cumill..tuan dia ? teett.

..cik hana.. said...

0oo...nak cakap tuan blog ni x comel la....nak majuk a mcm ni...huh.

Anonymous said...

keh3..wajib ke ni?????

semutsengal said...

hahha.mana ada.tak ckp pape pun ;)

Azlan Strider said...

hehehe..its noted..nanti aku buat..hehe :)

Regards,
-Strider-

Azlan Strider said...

hehehe..its noted..nanti aku buat..hehe :)

Regards,
-Strider-

..cik hana.. said...

dark virus : wajib tu tak la..tapi sunat muakkad...kehkeh

hanif : xder2...dah majuk dah.Ko kena wat entry pujuk aku plak kat blog ko...hahahahaha =P

strider : owrait....hihihi

Unknown said...

semoga kamu berjaya..:)