kawan-kawan yang hebat

Friday, April 22, 2011

:::alergik:::




aku sangat alergik bila ada orang sebut perkataan comel.
terus teringat dialog2 sebelom ni ngan Mr.BF yang buat aku jadi fobia dengan perkataan comel.






mendidih otak kan.
rasa nak bertukar je jadi superman.
tapi lupa lak nak beli spender kaler merah.
superman spender kaler merah je xleh kaler lain.

sbb tu sampai sekarang bila orang cakap "Awak ni comel la"
aku rasa macam satu penipuan besar yang berlaku di situ.

tapi smalam bila FB di hack dan hackers tersebut menggunakan akaun fb aku dan mengepos status yang kononnya aku mengaku diriku comel.Aku rasa mcm muka aku dah betul2 kena tahik gajah!

rasa nak nyanyai lagu justin bibir pun ader gak..
"babby babby babby 0oo.."

nangis2 msg kat Mr.Bf utk menceritakan pasal hackers tersebut dan postnya..
nasib baik la dia menenangkan.

hukhuk.
so lepas ni jangan la sebut perkataan comel di blog ini.
kalau tak,akan ada 2 superman kat dunia ni.
kahkah

n

yg paling penting aku nak highlight,logout la akaun FB bila sudah digunakan untuk mengelakkan dari di hack oleh hackers2...


opss...lupa lak..hackers2 yang aku maksudkan di sini adalah orang yang terdekat dengan kamu,sekitar kamu,kawan2 kamu yang selalu mengambil peluang menggunakan akaun FB kamu tanpa kamu sedar =)

3 12 lepak di sini:

AwieKashi said...

HEHEHE!

mengelak dari hacker???

waa...waa....

aisya said...

hahaha.. sakit perut gelak...

Khairil said...

comel tak boleh..kiut boleh?