kawan-kawan yang hebat

Friday, April 15, 2011

:::dengan mudah aku diperbodohkan:::


kehkehkeh..... td sesi bermain teka teki berlangsung selama berberapa minit :




dia : aku ada 3 kaki,2 badan,1 mata..apa aku?

aku : kembar siam

dia : salah.

aku : anaconda.

dia : salah.

aku : alien.

dia : salah.

aku : ntah~~~~~

dia : aku ialah pembohong...mana ada bnda2 mcm tu...kahkahkah~

part 2............
gajah terbang dengan apa???


punya la pusing otak aku pikir,siap cakap gajah pi pinjam kipas terbang doremon lagi...


last2 ...


dia pun bgtaw "Gajah terbang dengan susah payah la...gila badan comel mcm tu nak terbang.."

ni aku rasa mcm aku lak nak jadi gajah n pi pijak2 dia ...tgh2 buzy mcm ni leh lak main teka teki...hawau punya kawan...

6 12 lepak di sini:

FaTin.FiRDaUs said...

seronok kan main teka teki.. dapat la rasa bengang kejap.. huhu

Azlan Hasan said...

hahaha..xpe2..teka teki is invented to make the brain exercise..hehehe

Regards,
-Strider-

sweet stalker said...

haha, kawan u nak bergurau tu. nak happy2 :)

..miss hana.. said...

fatin : mmg seronok...tapi bila terpaksa berfikir time tgh banyak keje mmg rasa kepanasan hati tu..kehkeh

strider :...lepas main teka teki td baru aku sedar aku pun ada otak jgak rupanya ingatkan ada tempurung kelapa je..haha=P

sweet : hahaha...dia x nak bg stress sbb tu dia kenakan i..

muhamad hanif said...

ahah.tekatekitekatekok betull..

..miss hana.. said...

hanif....hikhik =P