kawan-kawan yang hebat

Monday, April 25, 2011

:::kereta idaman :::








dulu,sgt2 minat kereta ini.

selalu berangan nak naik kereta ni dengan chenta hati.

tap sekarang dah tak dah.

lupakan barangan import!

cintaiilah barangan buatan malaysia.


Siapa bilang kereta malaysia tak menawan
Tak menarik hati, tiada memikat
Kalaulah memang tak mungkin ramai tertarik
Kalaulah sungguh tak mungkin ramai kan jatuh

Aduhai... lemah lembut gayanya
Serta murah harganya
Hitam platenya
Ayuh ambil si dia

Di antara kereta-kereta seluruh dunia
Tiada yang semurah murah oh semurah dia
Di antara kereta-kereta seluruh dunia
Tiada yang semurah-murah oh semurah dia
Budi bahasanya, pandangan warnanya
Sentuhan enjinnya membuatku ternganga




saga FL

dah mula jatuh hati ngan kete ni.

♥♥♥♥♥♥♥♥

6 12 lepak di sini:

Mas Aziana Othman said...

saya minagt saga FL jugak.nampak semart.

Mas Aziana Othman said...

saya minat jugak kereta nie.semart

nana riduwan said...

nana pun sukka..suka kt lampu dia..tp nana sudah ada pakwe..pakwe nana incik myvi.. :)

azizul said...

cantik kereta sport kat atas tu

sweet stalker said...

best kan kalau dapat kereta sendiri.. atien dah lama tak drive.. 3 bulan,,pling last drive excdent.. so, papa tak kasi lagi dive.. huu

Ila said...

beli jgn tak beli tau..
Untuk Pertama Kalinya