kawan-kawan yang hebat

Friday, April 22, 2011

:::uish bila dia berbicara:::



terjumpa iklan nih kat facebook.
jualan murah.jualan murah,



25 perempuan murahan malaya .










pandang atas kiri kanan depan belakang.
kerut-kerut kening.
garu-garu kepala.
kak limah kat belakang dah ketawa guling-guling.
maher zain lak dah tukar dari nyanyi lagu "insyallah" trus nyanyi "masyaallah masyaalah..."


uix...

tersontap hati omak nak!

sampai macam ni sekali dia kata kat perempuan.

adeish malu la plak aku rasa.



aku tgk dia punya owner yg post ayat2 power sedemikian.
18 ratus kali aku tilik baca info pasal dia takut aku tersilap mengeja.
hebat dia ni tegur pompuan.
nama islamic.
gambar kat album sume berkopiah.
ada pelajaran.

TapI taPi tApi
tapi letak profile pic tgh isap shisha.
ustaz pun isap shisha gak erk?
aku konfius.

adeish,

hati-hati la kaum perempuan yer.





1 12 lepak di sini:

Anonymous said...

suka ah..haha..lucu..