kawan-kawan yang hebat

Thursday, March 31, 2011

:::aku dah kata :::

rakyat jepun mmg pelik. ! diorang hidup dalam sebuah negara yg berteknologi tinggi so ada je bnda2 pelik yang akan diorang cipta utk memudahkan kehidupan seharian diorang.


anda x perlu lagi menggelabah kalau tertinggal tisu time selsema....



oh my hero!



dapat mengurangkan masalah bau kaki bila musim tengkujuh...



x yah susah2 dah nak beli karpet....huhuhu



roti pooh~~~~
boleh letak dalam poket jer.....alahai bestnya!


aku x basah...korang???


ingat rambut je ke pakai hair dryer,meggi pun leh la!


pompuan ni bagus,pandai menggunakan masa terluang dengan sebaiknya...



kalau la bnda2 ini berlaku di malaysia mesti org akan ketawakan kita kan kan kan kan ...


lalalalala~~~

5 12 lepak di sini:

beLLa said...

wah! nak yang bantal lengan tu! hehe

..miss hana.. said...

bella!sama la...miss hana pun nak bantal lengan tu jgak....kehkeh...

Up2saya.. said...

otak org jepun ni mmg pelik kn tp genius..diorg suke cipta bende2 yg pelik tp dlm mse yg sme bende2 yg diorg cipta tu berguna tuk kegunaan harian..bagus betul..

Mr Strider said...

aku suka yang payung nie..xde basah basuh walaupun hujan dengan angin..hehehe

Regards,
-Strider-

..miss hana.. said...

up2saya :tau takper....otak diorang mmg bagus kan..hehehe

mr strider : hahaha..mesti comel kalau lelaki bawak payung mcm tu kan.