kawan-kawan yang hebat

Tuesday, March 8, 2011

:::student vs cleaner :::




smalam punya la semangat nak study..balik je kelas kul 6ptg trus campak bag jauh2...laptop baling atas almari (x nak on9 kononnya) n then kemas katil,susun bantal comel2,cadar lak kasi btulkan cantik2.. nak study kena la indah pemandangan baru la ilmu masuk. Lpas katil dah bertukar jadi cun ,bantal pun diletakkan dalam posisi yg seksi,aku pun mula la study. Lpas 5 minit study,air kopi yg aku buat tertumpah atas katil ...abis cadar.penat x ilang lagi, tambah lak 1 keje lagi.Oh shit~~~~celala btul la~~rasa mau maki org.Nasib baik xder org dalam bilik.

after kemas2,mood stdy dtg balik.study punya study.satu habuk aku pun x ingat. adeishhh!ni mesti sbb kes makan makanan segera pagi td trus jd lembab otak ni.damn megi damn!boikot makanan segera! x sampai sejam aku dgr laptop mcm panggil je...hana,u have 1000 new email!oh celala...aku xleh open lappy lagi nnt aku jd gila.aku kena abis kan 4 chapter of Inteligent Agent dulu baru leh open lappy.Sabar yer lappy sambil menjeling manja ke arah lappy yg ku campakkan td.

jam dah menunjukkan kul 10pm..1 bab x abis lagi. mula la kuar syaitannirojim n kali ni dia bawak geng dia nama toyol..dia pun suggest,"Hana,apa kata bawak je toyol ni pi test esok xyah la study2.pi tdo tu."...
sambil mata pandang atas,tangan kat bahu t(^_^t) nehi2. Aku nak jadi baik sem ni.xnak tiru!

kerh kerh kerh kerh kerh kerh kerh kerh kerh(halau syaitan n toyol td)

last2 tdo kul 4 am.Study ke?? STUDY LA! t(*_*t)...xkisah la ingat ke x...yg penting aku baca! pi kelas pagi td,tedang je pintu kelas trus cari port baik, dapat tepi dinding.Ah,sonoknya...aku mula terbayang markah utk test aku jap agi~~~

dapat je paper, 7 question must be answer!aku dgn rakus menjawab ...bertubi2 serangan ke atas kertas tu...tanpa menoleh kiri dan kanan depan belakang...tepat kul 10.20 am td tamatla masa mnjawab test ITS 669.setelah selesai menjawab test tu baru aku tersedar,toyol td telah mengekori aku ke kelas..oh,dia telah menoda niat suciku utk tidak meniru..maaafkan aku ibu bapa! aku rasa menyesal...tipu diri sendiri..oh,lebih baik jd cleaner je la mcm ni...test mcm ni pun aku bawak toyol~memalukan.

aku dah berdosa.kena segera pi taubat ni.selamat tinggal.

p/s : nak halau toyol n syaitan baca la ayat2 suci al quran,ayat kursi...lebih afdhal. jangan amalkan amalan khurafat n mengarut.sekian =)

0 12 lepak di sini: