kawan-kawan yang hebat

Saturday, March 26, 2011

:::hoi aku jumpa maher zain la :::



pagi tadi lena ku terjaga apabila dikejutkan dengan mimpi ngeri.

mimpi ngeri?apakah?hantu?bokbong?

oh tidak~~~




aku bermimpi lecturer 'kesayangan' datang nenberikan tazkirah..
tapi yang paling best ayat akhir dia "kalau mcm ni perangai kamu saya xleh nak buat apa la....hurm,sbnrnya kamu nak grad ke x nak???"
adeish...muka aku masa tu dah mcm org kena suntik kat bontot jer.nak kata sakit x,nak kata sedap pun x...imagine la sndiri yer.





oh terima kasih puan sbb sanggup bersusah payah datang dalam mimpi saya..sebagai pelajar yang berdedikasi, saya berasa sangat terharu...sob sob sob...




dah!cukup!




bukak mata,cari fon ,tgk2 fon abis bateri...adeish patut la alarm x bunyik...tgk luar dah mcm cerah jer,..Apa lagi,trus terjun dari katil!nasib baik x koyak lutut....baju x iron lagi,bag x kemas lagi...damnnnn~~~~




dah la jd ajk pendaftaran utk event Inteligent agent ari ni,tp bangun lewat lak..iron baju pun sambil lompat2 nak cepat punya pasal....nasib baik sempat siap sebelom kul 8am.





Berlangsung la sesi pendaftaran utk peserta2 bengkel Agent td.. sesi 1 kul 9 am - 10 am ,sesi 2 kul 10.30 am - 12.30 pm n sesi ke 3, 2 pm - 4 pm.




sesi 1 tu aku xleh masuk dalam lab sbb sibuk menguruskan ketibaan adik2 n kawan2 yg dtg lambat.Tp mcm mana ntah aku terperasan penceramah tu lalu...perghhhhhh,maher zain!!




nasib baik aku x jerit....dalam hati dah nekad,sesi ke 2 ni aku nak join gak .lantak pi la student2 yg x sain attendant lagi.sape suruh dtg lambat.huh!




oh maher zain!tunggu aku...agak2 kan maher zain faham x bahasa melayu ?huhuhuhu




masuk je lab tu,kusi aku n azi kat depan..x kisah la...dia bg task suruh buat menggunakan winprolog..




dengan tekunnya aku buat.kononnya nak suruh maher zain ni puji aku.....


paling xleh tahan bila tiba2 program aku ada syntax error...dia tgk aku mcm tgh blurr je dia pun dtg kat aku.Perghhh...masa dia amik mouse dari aku,aku rasa mcm jantung aku dah berdenyut kat lutut....tetiber rasa nak nyanyi,"♫♫♥♥♥ oh mama,sy mau kawin...kawen degn siapa?dengan maher zain ini...♥♫♫"




nama dia Moamin A Mahmood ... haaa,dah hampir2 kan mcm nama maher zain?aku dah cakap dia ni ada kena mengena gak ngan maher zain ,nama pun dah seakan sama....=P




dah penat a taip,tgk a sndiri gambar...cuba teka mana maher zain aku??
teka la yerkk......





dah2....cukup!enafff!...nak pi kemas katil lak,nak tdo comel2 malam ni biar dia dtg dalam mmpi aku..




agak2 maher zain ni makan pisang goreng x?

0 12 lepak di sini: