kawan-kawan yang hebat

Thursday, May 19, 2011

:::tahan kentut lagi seksa dari cirit::::



Tahu tak tahu tak tahu tak tahu tak tahu tak tahu tak tahu .

Adalah seorang hamba allah tu ,sewaktu sedang tekun menjawab kertas peperiksaan matematik PMR beliau tak dapat nak menahan sakit perut yang teramat.Niat di hati nak ke toilet tapi apabila melihat jam di tangan sudah tinggal 29 minit lagi peperiksaan akan tamat,niat beliau di tangguhkan.Beliau cuba menahan dan menahan.Pelbagai cara telah di lakukan untuk menahan benda alah tersebut dari terkeluar.tetapi apakan daya,beliau hanyalah seorang manusia biasa.Tetiber suatu bunyik nyaring terkeluar….beliau tidak mampu berbuat apa lagi.Nasib baik budak lelaki yang berposisi kiri dan kanan beliau buat2 tidak perasan walaupun lelaki tersebut tahu beliau telah terkentut dengan nada yang agak tinggi dan bersertakan sekali bau yang ala2 capati basi.Sungguh mulia lelaki tersebut,kalau la beliau berpeluang untuk berjumpa dengan lelaki tersebut mesti beliau akan ajak lelaki itu berkahwin di siam.Tetapi apakan daya,perempuan tidak boleh berkahwin lebih dari satu so niat di hati terpasa di kuburkan…Ting gggggggggggggggg tingggggggggggg loceng berbunyik menandakan masa menjawab sudah tamat.Sebaik sahaja pengawas mengutip kertas beliau terus bangun dan berlari ke toilet.Mujur tak berterabur sesuatu yang indah tu.


Ni kisah kedua lak,si A dan si B pergi ke sebuah pasaraya untuk membeli barang2 keperluan dapur yang akan digunakan oleh manusia untuk memasak.Tengah si A dan si B syok memilih barang lalu la 2 jejaka tampan yang juga ingin memilih barang2.Sewaktu keadaan sunyi seketika kerana keempat2 manusia ini sedang tekun mencari di manakah cop halal di setiap bungkusan yang terdapat pada bungkusan2 di rak tersebut.Tiba2 mereka di kejutkan dengan bunyik kentot...........Dengan automatik kepala si B terus berpusing memandang ke arah jejaka tersebut sambil buat muka mcm kak limah baru lepas berlari.....si jejaka lak terpinga pinga sambil tersenyum ke arah si B ...dalam duk asyik pandang memandang yang berlaku selama 10 saat ,si A menarik tangan si B untuk pergi ke sudut yang lain.Dengan sopan si A berbisik “weh,*** terkentut la tadi..kuat x???” kahkahkah…si B gelak macam nak mampos,x pasal2 jejaka tadi menjadi mangsa keadaan.. rasa macam nak berlubang satu lagi je kat perot ni,kang x pasal2 lak si B ada 2 pusat nanti…


kalau korang hebat teka la siapa kah beliau??

aku????

x kan la muka comel cenggini kentut merata kan…kahkahhttp://www.smileycodes.info



Dulu aku sangat2 marah kalau ada orang kentut merata ..........kalau kat ofis dulu bos aku dengan selamber gajah kentut,sampai aku pun dah mula konfius dan tertukar bunyik kentut beliau dan bunyik airkon.sekarang nak kentut ke apa ke aku dah tak kisah.Normal la kalau kentut kan…gajah yang tak makan nasi pun takleh nak tahan kentut,apa lagi kita yang hari2 makan nasi ni kan…http://www.smileycodes.info

3 12 lepak di sini:

tikin said...

haha..lawak2..siesly,btul la tu miss hana..kentut ni tak bley tahan..huhu

Senorita said...

hahahahahah!!!!

..miss hana.. said...

tikin : tau takper...kentut ni la bnda paling susah nak kontrol.

fara : perghh...kuat bunyik ko gelak sampai terengganu leh dgr ...haha