kawan-kawan yang hebat

Saturday, May 14, 2011

:::derita cinta:::


Tengah duk bertekan2 keyboard tadi tiba2 hati tergerak nak bukak Harian Metro hari ni.
nak beli paper mmg x kan la sebab lepas dah baca tak taw nak buat apa so baik jangan membazir,gunakan la kemudahan yg ada...

Bermacam2 kes jenayah dah berlaku kat Malaysia ni

ari tu pompuan kena simbah asid sebab cinta,ni lelaki lak.



tu satu kes...ni lagi satu kes..

penjenayah asid.......simbah asid kat wanita2 yang bermuka comel.




abis tu mcm mana aku nak kuar rumah kalau macam ni!hahahahaha...

oke2..

berbalik kepada topik asal, mesti mamat ni frust bercinta thats Y la dia jadi macam tu kan.

tapi perlu ke sampai nak simbah asid?

drpd simbah asid tu baik la simbah air bunga ke,air dari 7 masjid ke boleh la naik seri skit muka tu....

sekarang ni senang je kan,gaduh sikit simbah asid.

frust bercinta simbah asid.

dendam kat jiran simbah asid.

cemburu suami kahwin lain simbah asid.

nanti tak mustahil kalau ada pelajar sekolah bawak asid ke sekolah dan pi simbah kat cikgu.

senang sangat ke nak dapatkan asid ni erk..

nak pi cari jgak la..

nak pi simbah kat tayar kereta yang selalu bunyik bising pagi2...

http://www.smileycodes.info

5 12 lepak di sini:

farah wahedda said...

takotnyaa...kecian dekat kaum wanita selalu kena simbah dengan asid huu

cik ayin said...

bahaya oh..tak kan,nak keluar pakai topeng kot..urmm

Azlan Hasan said...

tu laa..bahaya zaman skunk nie..senang sgt kot nk dpt acid..hehehe..anyway becareful kalo kuar umah ek..hehehe

Regards,
-Strider-

DiDa Licious said...

mungkin perlu ada garis panduan ttg jual & beli sebarang jenis asid kt malaysia ni, perkara begini tak boleh biar shj...

G3-lina said...

takut lah sekarang na kuar rumah.. hurm~