kawan-kawan yang hebat

Sunday, February 19, 2012

::: Pusat karoke yang berhantu :::


baru tahu lelaki juga sebenarnya penakut!

nasib baik la aku bukan jenis yang suka pi karoke.

Kalau menyanyi sambil pegang senduk kat dapur memang selalu la,tapi kalau nak pegang mic nyanyi depan orang ramai memang takkan la..tetiber jadi seram sejuk,dalam bilik ada air cond pun boleh berpeluh kalau di ajak pi karoke.

sebelum suara aku bertukar jadi suara gajah baik tak payah nak mulakan kan kan kan kan...terus tak jelita nanti...kehkeh.






lepas ni nak update la syarat-syarat untuk menjadi calon suami   :

Anda mestila berumur 23 tahun keatas.

lelaki.

Beragama islam.

Baligh dan berakal.

dan TIDAK TAKUT HANTU!

kehkeh.




sumber : Fecebook


3 12 lepak di sini:

aisya said...

memang sakit perut tengok video ni kat fb.. hehe

cinta siswi said...

xtgk pun.. hee..

hantu betul ke tipu?

Botak said...

standard lah tu., laki pun ada yang penakut gak., tak semuanya berani., sama gak macam perempuan..