kawan-kawan yang hebat

Friday, February 3, 2012

::: Perbezaan yang nyata :::







betul ke idak??

rasa macam betul....

kehkeh.

ok la ,malam ni takleh  berceloteh panjang.

penyakit gusi berbau dah datang so kena tido awal untuk mencegah bauan ini merebak ke blog..

cukupla bilik ini sahaja yang berbau.

selamat malam semua :)






4 12 lepak di sini:

Zaki Muhammad said...

Sebagai lelaki yang bersuara melalui katanya: Tak semua orang boleh dikatakan begitu. tak semua lelaki gembira selpas berpisah. tak, mungkin sesetengah ya. bukan semua. bukan. saya tak rasa ini adil :(
hehe emosi pula saya.
entri yang menarik

..cik hana.. said...

hehehe...betul tu zaki..tak semua lelaki macam tu...jodoh pertemuan di tangan tuhan..sori ya kalau entry cik hana ni buat zaki terasa.hehe:)

Gary Asip said...

dalam kes aku, betul.. :(

..cik hana.. said...

gary : hehehe...lelaki memang macam tu..bila dah xder baru nak terasa kehilangan....opsss,teremosi lak aku! ,,hahaha