kawan-kawan yang hebat

Friday, February 10, 2012

::: Bulu ketiak panjang sebelah :::



sila lihat video ini kalau anda berminat dengan tajuk entry ini.


 



dulu time kecik2 suka jugak main camni,kononya nak tengok lengan  sape kuat..

Tapi apabila umur meningkat ,dah rasa macam bodoh je main camni..baik main farmville kat fb..boleh jugak jari2 ni  keluarkan peluh dengan berkebun..

Kalau dah tangan terkehel camtu ,nak cabut bulu ketiak pun dah susah ...nasib ko la bulu ketiak panjang sebelah nanti.


7 12 lepak di sini:

♥ Cik Zack's ♥ said...

hakhak budak2 kan. sume bnda nk try :DD

..cik hana.. said...

hihi..tapi masalahnya yang dalam video tu bukan budak2 lagi dear...dah patut jadi mak budak dah :)

missNick said...

owh jom bayangkan bulu ketiak panjang sebelah mcm mana hahaha ;P

cinta siswi said...

hahaha.. euwww.. siswi xdak bulu ketiak.. haha.. :P

mak budak pun boleh dear..hihi

k@!sh!n said...

huh sampai terkehel..kompem bulu ketiak panjang sebelah pasni hehe

Princess Nusy said...

huhu..kan xpasal2 sakit..^^

chiah_ismile said...

EEE...xpatah ke 2?cm wat kje bodo je..