kawan-kawan yang hebat

Tuesday, February 7, 2012

::: Bermimpi ular putih :::



..
bermimpi dikejar oleh 2 ekor ular putih.

dua2 ekor ular ni berterbangan kearah aku.

makin berlari makin laju ular tu mengejar .

orang tua2 cakap,kalau anak dara yang bermimpi ular akan bertemu jodoh.

tapi ular ni boleh terbang..

adakah bakal cinta hatik aku seorang superman atau batman atau ultraman??..atau mungkin juga power rangers merah yang bersayap???...




6 12 lepak di sini:

Herma Julianny said...

Berjodoh dengan encik pilot agaknya. Hehe..

..cik hana.. said...

x nak pilot...huhu...hansem sgt la pilot...cik hana nak suami yang biasa2 jer macam airon ajish..hehehe :P

cinta siswi said...

haha.. yg besa2 mcm airon ajish??? yg tu bukan biase da tu hana.. yg tu luar biase..hihi.. :)

..cik hana.. said...

siswi :hehe...kalau hana nak suami yang macam airon ajish tu biasa la ...tapi kalau airon ajish nak isteri mcm hana tu yang jadi luar biasa skit :P

Ayen... said...

sbb ular putih,mgkin omputih kot.....huhu

..cik hana.. said...

hahaha..hana nak orang melayu jer :)