kawan-kawan yang hebat

Saturday, February 18, 2012

::: Papa I love you :::




Ni bukan sesi luahan perasaan.

jauh sekali nak mengucapkan kata cinta kepada papa..aku cuma ada ayah.

Disebabkan buah hati aku berlakon dalam citer ni,nafsu untuk menonton tersangat la tinggi.

Nanti marah pulak abg aaron kalau aku menduakan dia..kehkeh

Adik mia yang sangat comel ni la buah hati . 

Cerita ni memang best la bagi kanak-kanak.kalau bagi manusia yang tengah hangat bercinta mungkin mereka mendambakan filem sehangat titanic dan kuch kuhh hotak hai untuk ditonton.



apa-apa pun cerita ini sangat menyentuh perasaan dan membuatkan aku lebih terasa untuk  menghargai pengorbanan seorang bapa dalam kehidupan. 

Terima kasih ayah sebab menjadi ayah untuk aku!





# lepas tengok citer ni tetiber rasa nak jadi cantik macam lisa pulak...adeish!



4 12 lepak di sini:

lurun namzar said...

citer nie best.
menyentuh kalbu.

kaishin said...

best ye cite ni..tak tgk lagi hehe

cinta siswi said...

alolo.. hana.. iteww pun syg abah kite..hikhik..

#gedik x?hihi.. hey.. hana cantik la.. mm.sape lisa tuh??hooo

..cik hana.. said...

lurun : betul2..memang best citer ni kan :)

kaishin : try la tengok...banyak pengajaran dari cerita ini :)

siswi : hehehe..lisa surihani la yunk...comel jer tgk,seswai jadi mama adik mia tu:)