kawan-kawan yang hebat

Thursday, June 9, 2011

::: santai di kala senja :::



Tengah duk berborak ngan Mr.Bf tetiber si adik menyampuk.

Adik : Along kura-kura beranak ke bertelur.

dengan niat nak menyakat aku pun menjawab."Kura-kura beranak la"

Adik : mak bidan tu apa??penyu ke???

ni rasa nak terkeluar lubang pusat kedua ni..Tergolek2 gelakkan dia.

Dah puas ketawa,aku pun terangkan dengan panjang lebar "Mak bidan tu orang yang menyambut kelahiran bayi.Tapi sekarang orang beranak kat hospital jer tak pakai mak bidan dah"

muka dia dah nampak kekonfiusan.

"Abis tu kalau kura2 nak beranak,dia gi hospital la?????"

adeish...adik2,nasib baik la ko ni adik aku ni kakak~

http://www.smileycodes.info

p/s : jangan la nak menipu...kang dah terkena balik.Budak2 sekarang ni lagi pintar otak mereka sebab mereka rajin bertanya =)

3 12 lepak di sini:

cucu umie said...

adik tu pandai buat lawak..haha aduyai, nak tergelak gak kot kalo layan adik mcm gitu..hoho

Ila said...

alahai,konfius sungguih adik hana tu...hehehe

..miss hana.. said...

cucu umie : hehehehe...seronok layan budak2 ni..

ila : memang,dia dalam proses nak mengetahui pastu dapat lak akak yang sengal mcm ni...hehehehe