kawan-kawan yang hebat

Saturday, June 18, 2011

:::Aku ingin menjadi :::




aku ingin menjadi alasan kamu tersenyum,alasan kamu bangkit di waktu pagi dan bersemangat menjalani hari2 mu..

aku ingin menjadi salah satu orang yang kau sebut namanya disetiap doamu kerna di setiap doaku ada namamu..

aku ingin menjadi orang pertama yang kau lihat di waktu pagi dan yang terakhir di waktu malam..

aku ingin menjadi menjadi pendampingmu,menjadi kisah terindah dalam hidupmu dan bahagia bersama mu..

aku ingin menjadi titik terang dalam kegelapanmu,jawapan atas segala keraguan mu..

aku ingin menjadi alasan di setiap hari bahagiamu,ubat penghilang kepenatanmu dan pendoa di saat kau kehilangan arah hidup..

aku ingin menjadi nama yang tertera di kad undangan perkahwinanmu..

aku ingin menjadi bayangan yang mengiringi langkahmu,selalu menemani kemana pun kau pergi..

aku ingin menjadi seorang yang kau perkenalkan dengan penuh rasa bangga..

aku ingin menjadi insan yang terbaik yang dipilih tuhan untuk mu..

aku ingin menjadi orang yang menghapus air matamu disaat kamu disakiti olehnya..

aku ingin menjadi orang yang setia mendengarkan semua keluh kesahmu dan selalu menemanimu di setiap suka dan duka..

aku ingin menjadi seorang yang kamu fikirkan setiap hari dengan tersenyum..

aku ingin menjadi sebuah mimpi indah dalam tidurmu..

aku ingin menjadi seorang yang sangat bererti buatmu..

aku ingin menjadi orang yang berterima kasih pada tuhan kerana memilikki hatimu..

aku ingin menjadi seseorang yang setiap malam kau fikirkan sebelum tidur dan seseorang yang kau rindukan setelah bangun...

Jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya,sebab keelokkan parasnya dapat menyesatkan
Jangan pula tertarik kepada kekayaanya,kerana kekayaanya akan musnah dalam sekelip mata.
Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum.Hanya senyum yang dapat membuat hari2 mu yang gelap menjadi cerah...


1 12 lepak di sini:

Unknown said...

hmmm kalau lah kite boleh dpt org yg menginginkn bnda yg sama :)