kawan-kawan yang hebat

Wednesday, June 8, 2011

::: penampilan itu penting taw! :::


Sape cakap penampilan tu tak penting??

nak kuar rumah kena la make up tebal2 kan.

Sembur ubat ketiak kiri kanan.

sapu bedak tebal2.

Tudung belit2,pakai baju fit2 skit nak kasi nampak slim.

Kalau pakai baju besor2 kang orang cakap macam orang mengandung 4 bulan lak kan.

aku bercakap pasal kak senah,jangan ada yang terasa oke.

dan jangan lupa....



perghhh...baru aku tahu maskara pakainya di ketiak ingatkan pakai kat bulu mata jer...agak2 kalau letak blusher kat ketiak mesti comel kan...ececece

7 12 lepak di sini:

nelly said...

yucksss !

redzwanie redzmann said...

giler geli pompuan ade bulu ketiak..
pastu pjg2 lak tuh..euwwww!

Jahidih Saili said...

oh...tidaakkk..haha

haNem said...

yakss....geli jer..x senonoh..gune mesin rumput baru licin..hahaha

Ila said...

hahaha...tak kuasa tu..siap sikat ketiak...hehehe

suha said...

hahahaha kelakar tol (^_^)

ish xmo la cenggini lalala

Terbelog said...

huhu..buruk beno rupenyer...hehe