kawan-kawan yang hebat

Thursday, June 2, 2011

:::kerana jersi manchester United :::




tersenyum sendirian bila mengenangkan peristiwa apabila tengah duk minum datang la kawan mak dan anaknya.Anaknya yang over peramah tu dengan lantang berkata "Along,akak betul2 frust la...

kenapa lak?

"ManU kalah lawan ngan barca!."

Barca?? Dalam kepala otak aku terbayang mamak duk tebar roti canai..barca2...mamak ke erk..

mancha aku taw la,barca tu apa lak....ketua2 mamak ke. nak tanya kat dia, malu!nanti dikatakan bodoh tak bertempat.

and aku dengan yakin je jawab…haah,ye la kan..sama la,frust jugak.kehkeh

and then aku terus angkat kaki blah,kang x pasal2 aku cakap karam singh waliah ketua pasukan untuk team barca...memang haram la kan so baik aku blah dulu.

pastu ada la sumone cakap,barca tu shotform kpd barcelona.

manU tu manchester United! Barca tu Barcelona!

moral of da story,jangan la sembang pasal bola ngan aku.Memang aku tak taw sape pemain2 barcelona ke ManU ke,arsenal ke....

tapi Tapi tapI tAPi

Kenapa tetiber cakap pasal bola lak ngan aku ni,muka aku bulat sangat ke sampai akak ni tetiber ajak aku sembang pasal bola…

lepas puas perah otak,barula aku perasan...aku pakai ni kat kedai tadi



manchester united punya tshirt.

adeish~~~~

tshirt yang dikebas dari almari baju my bro.

x pasal2 aku hampir2 nak menunjukkan kebodohan aku tadi ,

nasib baik sempat cover..fuuhhhhhhh

1 12 lepak di sini:

Unknown said...

hehehehe...akak pun tak tahu apa itu barca