kawan-kawan yang hebat

Monday, June 27, 2011

::: Kekangan waktu :::





Kalau terjumpa member2 lama di pasar malam,kedai makan,pasar ikan,kedai buku dan di mana2 je la pasti soalan yang sama akan di tanya....... :

"hoi,farhana! lama x nampak...ko pergi bertapa kat mana ha?"

"weh,gila berlagak sekarang...msg x balas...call x jawab"

"woi,ko ada fb tapi x reti nak on ke?baik deactive jer..."

"lama x join group,bz bebenor ke?"

"kenapa ko jarang update blog skrg...ko pi mana?"

"ko ni kenapa menyepi je..ko gi kahwin ke ha?"


"oii minah ko x reti nak angkat fon ke?beratus kali aku call x jawab..msg pun x nak balas...baik ko campak je fon dalam mangkuk jamban!."


dan yang paling kejam ayat ni la.

"la...ko hidup lagi rupanya...aku ingatkan ko dah meninggal.."

walaupun pertanyaan diorang mcm celala...tapi aku masih sabar dan tenang menjawab yang aku masih ada,masih wujud di bumi bertuah ni dengan setia melepaskan karbon dioksida untuk kegunaan pokok2 dan bersama2 manusia yang lain menyedut oksigen yang berasid di bumi ini....

aku baru hilang sekejap dah bising,kalau hilang selama2 nya macam ner la erk...

kekadang rasa nak menjerit jugak...kenapa la banyak sangat keje,kenapa la kita diberikan 24 jam je sehari,kenapa n kenapa!Tetiber datang makhuk ni mengetuk kepala....ting!

"orang lain pun Allah bagi masa 24 jam jugak boleh jer berjaya..

ko jangan nak banyak merungut yer cik farhana!"

oke2....x merungut dah....

oh....Dear workloads, please be nice to me. I don't even have time to say 'hello' , "gud nite" and "gud mornink" to my loved one. Forgive me dear!

Mak dah tegor,kenapa bawah mata kamu dah hitam...kamu kurang tido ker?
Adeish...dah nak bertukar jadi panda pulak ke...

x mow2!

panda makan buluh,saya x suka buluh!

ada sesaper tahu tak macam mana nak hilangkan lingkaran hitam di bawah mata??

plez n plez help me...http://www.smileycodes.info



2 12 lepak di sini:

Sofya said...

dok berjaga malam ker

..miss hana.. said...

tdo 3 jam - 4 jam je sehari sofya..memang dah naik itam bawah mata =)