kawan-kawan yang hebat

Saturday, January 7, 2012

::: selamat beradu :::

otak dah letih.

mulut dah tertutup rapat bagai di gam.

rambut dah macam bihun goreng kering.

mata dah juling semacam.

tangan asyik terlekat di mata.

kepala menganguk2.

bulu mata atas bersalaman dengan bulu mata bawah.

itu tandanya waktu untuk pejam mata

selamat tidor semua!



5 12 lepak di sini:

ツ Bieaz ツ said...

hehe...
comelnya budak tu tito suka tengok tapi
kalau kita2 buat mcmtu entah mcmane rupenya

:)

..cik hana.. said...

hahaha...bieaz tak nak cuba try ke tdo macam tu :)

katak comel said...

jum kuak lentang

Cik tikah said...

tido terkangkang tak ingat dunia tuh. haha

..cik hana.. said...

katak comel : tdo kuak lentang dah try dah....tdo gaya kupu2 belom cuba lagi nieh..hehehe

cik tikah : ni kalau tido camni,confirm mak mertua reject awal2..hehehe