kawan-kawan yang hebat

Saturday, January 28, 2012

::: dimarahi mak kerana iklan ini :::





Setiap kali keluar iklan nih mak pasti membebel.

kekadang aku pun dah cuak.

rasa nak call je TV3 suruh hentikan iklan nih.

dah jadi tabiat pulak mak aku bila tengok je iklan nih pasti mulut beliau akan start membebel.

oh tolon la! sesiapa yang bekerja di bahagian pengiklanan di TV3 tu sila la cadangkan untuk stopkan iklan ni.


nak taw kenapa beliau marah ?? tengok la sendiri iklan nih....




"mana ada orang pelihara ayam kat bilik bacaan!Nak bela ayam letak la kat reban...apa la....."

Adeish,nasib  baik la beliau  ibu ku yang tercinta..hukhuk





18 12 lepak di sini:

★ aIsyaH ★ said...

ha'a kan..tak perasan pulak..sebab teng0k telurnye real sgt..hik2..:)

♥ Cik Zack's ♥ said...

kihkih iklan mmg laa. pelik2 je kan T__T

syasyajohan said...

orang kalau nak buat iklan,ada je merepek sana sini.haha

Encik Fikhri said...

kesian ye..kne bebel..kalo aku pon rase nak marah je orang tv yang pasang iklan tu..nasib baik mak aku tak bebel

eszyamin said...

eh ada ek iklan ni kt tb..almaklom lama gile x layan tb..dok layan tenet je cuti2 sem ni..

..cik hana.. said...

syasya : tau takper..kengkadang geram jugak sebab x logik langsum iklan tu... :)

fikhri : haha...best la ko x perlu nak dengar bebel2 nih...

eszyamin : ada2...dulu memang selalu kuar kat tv3 iklan neh..

..cik hana.. said...

zack : hehehe...pelik2 itu la ramai yang duk minat kan :)

aisyah : ooo...syok sgt duk tengok telo erk sampai x perasan...hehe..

.........cP~ said...

Hahahaha...Biasa la.. Mak pun kalau tengok TV banyak bisingnya. Lagi2 kalau dengar lagu Y*** dan **J** *A*** Ehehe. Macam orang bercakap je mak kata.

.........cP~ said...

Hahahaha...Biasa la.. Mak pun kalau tengok TV banyak bisingnya. Lagi2 kalau dengar lagu Y*** dan **J** *A*** Ehehe. Macam orang bercakap je mak kata.

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P

..cik hana.. said...

cp : hahahaha....macam taw je sape penyanyi 2 org tu :P