kawan-kawan yang hebat

Tuesday, April 3, 2012

::: Orang yang tak pernah stress :::



Di kala bulan mengambang,mood terumbang ambing dan urat kentut kembang kucup, lepas tu ada pulak sesuatu yang menaikkan posisi darah dalam badan.... mesti akan ada suatu perasaan terjadi, iaitu yang sentiasa disebut dalam bahasa omputih "STRESS" MyEm0.Com





kalau aku jumpa orang yang cakap macam ni depan aku, "Wa x pernah stress,lu tengok la muka wa ni awet muda sebab wa x pernah stress" MyEm0.Com




dan jangan kecik hati kalau aku cakap, MyEm0.Com " wa rasa lu gila la sebab tak pernah stress...mak gajah pun boleh kena stress kalau anak dia pi main tak balik rumah...lu boleh pulak cakap tak pernah stress"
MyEm0.Com

#aku tak kentut sehari pun aku dah  stress la nokss MyEm0.Com...kehkeh.

18 12 lepak di sini:

sis92 said...

stress?
remove your stressor :)

..cik hana.. said...

remove guna ape erk...remote leh x ? :P

hazfee said...

tipu la sapa tak pernah stress.haha

-SUPERGIRL- said...

hehe :)

Cik Puan Muda Umi said...

ooo..tiap2 hari kentut ye...kikikikiki

cinta siswi said...

hahaha.. sapela yg xpenah stress uh.. meh nk tolong stress kan..hikhik.

#siswi byk eseimen.. xsmpat nk berjalan2..hehehe

..cik hana.. said...

hazfee : kehkeh...tapi ADA yang cakap x pernah stress,tu yg hana pelik sampai skrg tu...

supergirl : :)

cik puan muda : opsss...kantoi...kehkeh

sis : hahaha....betul2...hana pun suka mengstress kan org jugak :)

Amir Baker said...

Hahahaha kelakar aku nengok penguin tu terloncat-loncat. ahahahaha.. jgn stress2 ye... cool

shafiq said...

haha , stress ar baca entri akak nih ,, :p

Aliff Haikal said...

hahahahahaha ! ayat takboleh belah

stress memang lunmrah kehidupan

kaishin said...

sapa tak penah stress tu..
kentut elok utk mengurangkan angin dlm badan..jgn tahan lepaskan je hehe

misyamissyou said...

hahahaha chill! gi makan aiskrim kalau stress :P

mie said...

be cool..
jangan stress..

heheee

ciksukaberangan said...

haha. tak kentot pun stress? angin takot tak lepas kot.. nnti badan tak sedap :)

Syarafi[skyforce331] said...

hahah..betul2....mak gajah pun perna stress..haha

fi follow sini + ltk lam bloglist :)

Cik Kay Jue said...

hehehe.. betul tu siapa yang tak pena stress dia memang giler.. hahaha

Bui Junaidi said...

KALAU X STRESS MMG X SAH JADI MANUSIA..HEHEHE

Bui Junaidi said...

KALAU X STRESS MMG X SAH JADI MANUSIA..HEHEHE