kawan-kawan yang hebat

Thursday, July 26, 2012

::: Getaran Jiwa :::



Getaran jiwa.

Tiada siapa yang mampu melihat dan merasainya melainkan empunya diri itu sendiri.

Jiwa ini bergetar dan terus bergetar dengan laju.

Makin aku cuba lari makin kuat getaran itu.

Apakah semua ini?

7 12 lepak di sini:

Herma Julianny said...

jatuh cinta??=p

Tinta Lana said...

Aaa..

Itu maknanya..

Hana kena berhenti berlari.

Supaya getaran tu menjadi perlahan..

Ehhh..lain macam je ayat ku ini..

hahahahaha.

kay_are said...

tu maksudnye bahaye.. ade gempa bumi berdekatan.. cepat lari!! =P

Eein Azryn said...

Tak yah lari la, jalan elok2. Takde la kuat getaran tu. Haha.

Badrina Ibtisam said...

Haippp knp ni sis? =')

Tinta Lana said...

Assalammualaikum hana..lama tak dengar kabar berita nora danish ni,hehehe :)

Urmm, lana nak amik kesempatan ni tuk ucapkan Salam aidilfitri untuk hana sekeluarga.. :)

Lana minta maaf ea hana utk semua salah silap lana, terkasar bhsa sepanjg menulis dialam maya ni..Dan, selamat bergembira dihari raya nanti :)

Untuk Hana:
http://lianapm.blogspot.com/2012/08/eid-ul-fitr.html

Kita sambung kembali berblog pas raya,insyaAllah!! Take care hana. Semoga selamat perjalanan beraya hendaknya..amin.. ^_^

Ruzzezanie said...

setuju mcm lana. kena stop lari la.hihi..


getar tgu apa ni ha?? :)