kawan-kawan yang hebat

Saturday, July 14, 2012

::: Akhirnya aku kembali jelita :::


Akhirnya kini pasti
Ku merasai cinta nan suci
Bahagia pabila ku bersama
Sungguh indahnya
Hadir dirinya suatu kurnia
Daku gembira... auw !



Kalau ditengok pada tajuk memang ramai yang berbuih mulut , jelita la sangat kan~

Bukan nak berpura-pura jelita,dan tidak mahu mengaku tidak jelita kerana nanti ditafsirkan sebagai hamba allah yang tidak tahu bersyukur..kerana allah mencipta umat manusia adalah sebaik-baik keadaan,tidak perlu untuk kitamerungut dan mengubah lagi pemberian allah ini.

berberapa hari menyepi kerana khusyuk membuat satu tugasan yang di amanah kan. Bukan nak mengeluh tugasan itu berat, jauh sekali nak mengungkit-ungkit , kerana tidak mahu niat yang ikhlas itu tidak menjadi dan ganjaran pahala yang dinantikan untuk itu tiada. Tetapi mahu dipotretkan hasil kerja aku di sini sebagai kenangan . Boleh kan...


interface sistem..

home...

result...

result...

ni la coding yang membuatkan aku tak jelita~
2 hari mengadap benda nih sampai juling mata,
kalau sesiapa tertengok gambar terbaru aku dan nampak sedikit juling tu jangan hairan la yer~~~ kehkeh 






3 12 lepak di sini:

Chic Na said...

err sorry. coding2 ni tak reti. huhu..
bila siap ni nak try test la. kekeke..

kay_are said...

student programming r kire nye ni? hebat2.. aku ingat pun c++ je.. tu pun ingat2 lupe.. -_-

Tinta Lana said...

Salam.

Hana, tak makin berjuling2 ke mata bila buat ujian personaliti?hehehe.

Urmm..maaf la hana..database pun lana blaja yg basic2 je.. tak dapat membantu.. ^_^