kawan-kawan yang hebat

Monday, July 9, 2012

::: Serius aku tak faham! :::



time aku tengah berselera nak makan......








time bila  takder selera nak makan.....








# sape tak faham apa yang nak disampaikan oleh gambar-gambar diatas meh sini nak geletek laju-laju.kehkeh

8 12 lepak di sini:

kay_are said...

normal2.. makan banyak salah, tak banyak pun salah.. kadang2 pening gak.. huu

Herma Julianny said...

hahaha...
betul tu...
pelik...
kita pun keliru juga..=D

Chic Na said...

hahaha.. semuanya serba salah. :)

lurun namzar said...

geram jugak klu ada yg duk soksek kt blkg kata kita kurus sbb xmkan.
padahal taraf makan dh sama ngan tahap ikan piranha.

Tinta Lana said...

Salam.

Hana!!!

Lana sangatlah paham! hahahaha. Mak kita macamtu lah juga.

disamakan dgn tong dram ok lagi hana..lana ni, disamakan dengan gajah. bukan anak gajah, bapak gajah lagi tu.bhahahaha. ha, leh challenge ke??hahaha

kaishin said...

faham sangat sangat..biasa dah kena gitu hehe

amranaiman said...

mkn je la.. ade selera mkn .. xde selera pun kena makan :D huhu

tirahzairi said...

kalo western food laju je kan...hihi