kawan-kawan yang hebat

Tuesday, July 5, 2011

::: Apa ke bangang manusia ni :::











walaupun video ni dah lama tersebar tapi nak jugak mengepost.

Perangai diorang ni macam celala jer kan.

Dah elok2 keje tapi buat benda macam ni.

Kalau yer pun nak marah kat bos ke,kawan2 ke..jangan la buat benda macam ni.

Kenapa masyarakat yang jadi mangsa.Air lap dapur boleh diperah dalam ayam~~


ni lagi satu,leh lak amik dalam tong sampah makanan utk customer~~

hak hak hak tuih!gila kotor~~~

Lepas ni mesti dah tak ramai yang nak berkunjung ke kfc lagi kalau satu persatu perangai celala staf2 diorang di upload.

sepatutnya pasang cctv kat setiap sudut tu,baru la terjaga skit kebersihan.

Tahap kebersihan dah jelas terpampang "A" ,tapi perangai pekerja lak yang ntah pape~~Bagi penampo sedas dua kan baru taw...

hey,celala betul~~~rosak mood aku nak pi makan kat kfc~~


3 12 lepak di sini:

eintan nurfuzie said...

JOM JOIN BLOGLIST CIK EN
http://nurfuzie.blogspot.com/2011/07/bloglist-pencarian-cik-en-dan-blog.html

KeTaM_BaTu said...

bes tgk video tuh...

ular paling berbisa di dunia

khairul akmal azman said...

pasni jgn mkn fast food..
mkn je restoran2 melayu..