kawan-kawan yang hebat

Thursday, December 16, 2010

:::jangan baca ok...18sx :::

mesti korang pernah kan mengalami situasi di mana ade seorang guys yg beria2 ajak kuar sedangkan korang sgt2 malas...

cakap sekali x nak tp dia still ajak lagi...

n x pernah berhenti berharap[cesss,mcm tajuk lagu la plak!!]

kalau kita cakap x nak tu dia still x paham,so korang jgn maki2 lak..

nnt kan x pasal2 dia balas dendam pi bomoh kan korang .. x pasal2 korang tergila2 kan dia ..hahaha..

siyes,mmg bnda mcm ni x leh lari dari seseorang yg bertitle "perempuan"...x kisah la anak dara ke,andartu ke,janda ke,bini org ke,anak pak mail ke,anak makcik esah ke... sume2 la korang mmg x kan lari dari pandangan lelaki...

bukannya aku memilih utk kuar dgn sape2 kan...

cuba bayangkan kalau kuar makan dgn org yg teramat2 membosankan..

Nak di jadikan citer..aku pernah la kuar dgn sorg kawan lelaki,wlupun pi mkn kat bawah flat aku jer...aku rase setengah jam makan ngan dia mcm 30 jam...
dia bercerita pasal makcik dia,jiran dia,sepupu mak cik dia....tu belom masuk cerita pak cik kepada mak cik jiran sbelah umah nenek dia...naya2...

adoyai,mulut mengalahkan pompuan...

kalau aku bawak bantal masa tu,sumpah mmg aku tdo sambil berdengkur kuat2...

tp...TP...tP... kalau dapat kuar makan dgn kekasih hati lain lak kan feelnyer..tgk dia makan pun dah boleh buat kita kenyang..btul x??ala,ngaku je la...mesti btul kan....muahaha...

senang je nak tolak pelawaan org yg kita x suka secara berhemah...

1.Saya rasa saya tak boleh sertai awak untuk makan tengah hari. Saya ada kerja penting yang perlu disiapkan..keje ni betul2 penting antara hidup dan mati...

MyEm0.Com

2.Maafkan saya, saya memang sibuk sekarang ini...sy tengah menyusukan anak kucing...kalau anak kucing sy ni mati baru la kita kuar makan sama2 yer...
MyEm0.Com

3. Terima kasih atas pelawaan itu, tapi saya terpaksa balik awal hari ini. Teddy bear sy kat umah demam,sy kena bagi dia makan ubat ikut time..klu x,dia jd sawan gila babi...MyEm0.Com

4. Terima kasih sbb ajak sy kuar makan...tp maaf la...sy dah janji ngan brad pitt nak kuar makan ngan dia jap lagi..jgn bgtaw org lain taw...nnt klu angelina jolie taw abis heboh kat surat kabar.

MyEm0.Com


5. Maaf, saya bukan tak nak kuar makan dgn awk tp tekak sy ni x boleh makan makanan mamak n warung tepi jalan,kalau makan je trus muntah hijau...sy kena pi makan kat hotel 5 bintang jer...sbb tu sy x nak,nnt susah kan awk lak kena bawak sy pi makan kat tempat mahal2...


MyEm0.Com


6. Baik hati betul awak ni, tapi saya terpaksa menolak permintaan awak sbb ..............tut.....tut.........matikan talian telefon anda n off kan telefon anda sampai lusa baru on balik.

MyEm0.Com


muahaha...confirm lepas dia dgr salah satu alasan di atas dia x kan ajak korang kuar lagi sbb dia ingat korang ni gila~~~~...
MyEm0.Com

pandai2 la korang yer...drpd jd manusia hipokrit kan...baik la cakap je mcm ni"aku x nak kuar ngan ko,aku benci ko!..lagi straight to da point...abis citer...



agak2 dia sakit ati x kalau kita cakap mcm tu???


MyEm0.Com

hahaha...

mesti korang tertipu kan..

tgk tajuk kat atas 18sx tu yg excited nak baca entry ni kan...

=P

0 12 lepak di sini: