kawan-kawan yang hebat

Saturday, December 18, 2010

:::cemburu berdarah:::




dulu2 ungkapan cemburu amat2 sinonim dgn cemburu tandanya sayang...



skrg ni dah xder tu smua..



ungkapan cemburu tanda sayang tu digantikan dgn cemburu berdarah!

"ko buat aku cemburu,mmg mandi darah la ko.." (antara diaolog yg digunakan oleh pencemburu..bukan ayat aku yer!hahaha)







pagi td time tgh brekfast aku terdengar la buletin kat tv3 tu,



"seorang remaja perempuan berusia 17 tahun di tikam 19 kali dan disimbah asid oleh jirannya yg berusia 42 tahun kerana lelaki itu cemburu "






meja makan umah aku ni membelakangkan tv so aku x nampak la tv tu just leh dgr sayup2 je berita tu..



dalam hati aku berdetik..."teruk la mat saleh ni suka suki je nak main bunuh anak org"






n then....terdengar plak seterusnya berita tu...
:
:
:
:
:
:
:
:
"Kejadian ini berlaku di Kampung Baru Sungai Redan,Ulu tiram"






CESSSSS! Org malaysia rupanya yg kejam tu!!








gila btul lelaki tu!



dah la umur 42 ada hati nak bercinta ngan budak umo 17 ..ko dgn dia dah macam bapak ngan anak jer!umo mcm ko tu harus pi surau2 je tambah amal ibadah buang jauh2 la perasaan nak bercinta2 nih..



sedar la diri skit!



pastu yg nak pi bunuh janin x berdosa dalam perut gurlz tu nape??



yg paling kejam pi simbah asid kat gurlz tu,x pasal2 cacat seumur hidup gurlz tu...



ko xpernah fikir masa depan gadis tu ke??mcm mana dia nak berdepan ngan masyarakat kalau dia hidup nnt??



lelaki skrg makin menggila!otak sempit...skit2 bunuh,simbah asid,pukul..



lelaki kan sepatutnya melindungi wanita bukan menyeksa kan dia..



kalau aku jd hakim,aku akan suruh dia rasa mcm mana derita nya gurlz tu rasa...



kalau stakat penjara 4,5,6 tahun mmg x jd ape!hampeh....



sepatutnya dia pun kena simbah ngan asid gak...biar sama2 cacat...



baru adil kan???



P/s : lelaki ader 9 akal n 1 nafsu....pompuan lak 9 nafsu n 1 akal...



aku rasa skrg ni mcm dah terbalik jer...



akal ada tapi x guna sebetulnya!ikut nafsu..



sbelom sume wanita kat malaysia ni kena bunuh and jadi cacat sbb kena simbah asid aku harap lelaki2 kat luar sana sedar la tanggungjawab n peranan diorang...



jangan jadi bodoh sbb NAFSU!

0 12 lepak di sini: