kawan-kawan yang hebat

Friday, November 9, 2012

::: School holiday :::



Selamat bercuti !

Selamat berehat !

Selamat pergi melancong !

dan yang paling UTAMA ialah

SELAMAT BERSUNAT untuk adik-adik yang akan melalui sesi potong memotong pada cuti sekolah kali ini.

sewaktu di kedai,aku sempat berbual dengan seorang adik ni..aunty tu cakap anak dia ni excited sangat nak bersunat next week...tengah dia duk main sorang2,aku pun pi la sembang dengan dia..dah nampak macam lonely je kan so nora danish yang jelita ni ambik la peluang pi usyar...

aku     : hai syafiq!

syafiq  : yup! hai along...

aku     : syafiq next year dah darjah 5 la kan?

syafiq : yer la...esok syafiq nak balik kampung! best ..syafiq boleh potong kambing!

aku     : potong kambing ??? mana ada orang  potong kambing....orang sembelih la kambing tu syafiq!

syafiq : eh bukan kambing yang hidup tu...apa la along ni!!!

aku     : abis tu???? (dah mula konfiuss...)

syafiq  : ni kambing dalam seluar syafiq ni!

aku      : OMGG! dia panggil kemaluan dia kambing rupanya....best ke potong kambing?? (soalan paling bodoh rasanya )

syafiq  : mestila best....lepas potong kambing ni,syafiq dah takder kambing so lepas ni syafiq tak payah la nak sibuk     pergi toilet nak kencing lagi...

aku     : -terdiam seribu bahasa-


Its ok la dia nak fikir apa pun kan asalkan dia nak bersunat sudah,lepas dah matang mungkin baru dia faham apa itu bersunat@ berkhatan.





ha...lepas dah potong baru la boleh ngorat anak jiran sebelah menyebelah...ni sunat pun belum,dah ada hati nak ajak anak dara orang bercinta mesti la mak pompuan tu marah...kehkeh...

sunat tak sakit pun so jangan la takut  ~~



2 12 lepak di sini:

Chic Na said...

erkk.. camne la dia boleh fikir gitu eh. haha.. lawak2..

..cik hana.. said...

budak2 memang mcm tu cikna...hehe...seronok kalau layan diorang boleh hilangkan stress :)