kawan-kawan yang hebat

Wednesday, October 5, 2011

::: Diam lebih baik :::



Muka depan semua akhbar semalam berkisar pasal baby yang di campak di dalam longkang dari flat oleh seorang gadis berusia 19 tahun.

Aku bukan nak maki ke nak apa gurlz tersebut.Tu dosa dia ngan tuhan biar dia tanggung sendiri la kan..dan aku juga bukan nak backup gurlz tu dan jauh sekali nak mengulas pasal berita tu sebab aku tak di bayar gaji untuk mengulas dan membesar2 kan isu tersebut,

Ada la 2 orang lelaki yang datang makan kat kedai n then dtg kat aku nak pinjam paper…aku pun kasi la kan dengan muka simpati,sian tul mamat ni…paper sehinggit mcm ni pun nak meminjam…kesian2….

Tapi yang buat aku naik hangin kat kedai tadi bila lepas dia baca paper n sound kuat2 kat kawan dia..Dia buat macam kat kedai aku ni dia sorg jer yang reti membaca…

“weh samad,ko baca ni….bodoh la pompuan sekarang pi campak anak macam tu jer! “

“yer ker? Xder otak…dah gila agaknya pompuan tu”

“Tu la…bodoh kan ..pompuan skrg ni tahu nak seronok jer..lepas dah sedap2 ngan lelaki pastu campak anak merata.Pompuan sekarang bukan leh caya sangat…Nampak je macam anak dara tapi dah tak berdara.Sebab tu kahwin x lama mana n cerai sbb dah luas sgt x syok…hahahaha”

“Hahahahahaha…gila!”

Cilala betul….dia ingat kat kedai aku yang datang makan semua anak2 lembu agaknya….mulut macam xder insurans.

Aku terus memandang si lelaki 2 org yg bermulut mcm pompuan ni … rasa nak pi hulur cermin jer suruh diorang cermin muka diorang sket

“eh,der….leh pulak bila dah jadi macam ni ko cakap pompuan tu bodoh yer…apasal ko tak cakap lelaki yang beromen ngan dia tu bodoh jugak…kalau lelaki tu jenis yg berotak and bertanggungjawab kahwin je la ngan pompuan tu so xder la pulak kes campak mencampak macam ni kan………….ayat tu agak2 la sikit, karang ada yang makan nasi pakai kaki”

Aku tak pernah lagi dengar kes pompuan rogol lelaki sampai terberanak anak haram…so????cakap pakai otak la sket…

Pompuan tu yg buat salah takkan ko nak cakap sampai sume pompuan bodoh. Baca paper pun pinjam ngan pompuan pastu sibuk duk kutuk pompuan.

http://www.smileycodes.info

Shit!sumpah jadi gajah telor besar sebelah baru taw…

http://www.smileycodes.info

0 12 lepak di sini: